Sadat ihmiset sytyttivät lampun lastensairaalaan lapsille – sitten ikkunaan ilmestyi joukko ilahtuneita kasvoja
Yhdysvaltain St. Louisin kaupungissa väki alkoi kerääntymään joulun aikaan paikallisen lastensairaalaan ikkunoiden alle. He halusivat antaa sairaalassa aikaansa viettäville lapsille lahjan. Foxnews-uutissivuston mukaan väki piti itsensä lämpimänä kuumien juomien voimin. Kello kahdeksan aikaan illalla alkoi ...