Yle on kertonut kahden laulajan jäävän pois tulevalta Elämäni biisi kaudelta.
Laulajat Markku Aro ja JP Leppäluoto jättävät Elämäni biisi -ohjelman. Asia käy ilmi Ylen tiedotteesta.
Laulajat tullaan korvaamaan tulevalla kaudella kahdella muulla artistilla, joita ei ole vielä paljastettu julkisuuteen.
Myös pianisti Lenni-Kalle Taipaleen kerrottiin jäävän pois ohjelmasta, ja asiasta uutisoitiin jo loppuvuodesta Elämäni biisi -ohjelman sosiaalisessa mediassa.
”Alusta asti Elämäni biisissä mukana ollut pianovirtuoosi Lenni-Kalle Taipale keskittyy ensi vuonna muihin juttuihin ja täten ei siis palaa Elämäni biisin uudelle kaudelle, postauksessa kerrottiin.
”Satoja biisejä Elämäni biisin lavalla esittänyttä Lenni-Kallea jää kyllä ikävä, mutta onneksi tässä on vielä tiedossa talven ja kevään aikana pari erikoisjaksoa, joissa Lennin upeaa musisointia pääsee kuulemaan.”
Suosittu viihdeohjelma
Elämäni biisi on yksi tämän hetken suosituimmista viihdeohjelmista. Sitä esittää Yle, ja ohjelma on ilmestynyt kanavalla aina vuodesta 2019.
Ohjelmaa juontaa Katja Ståhl, ja laulajina ohjelmassa on toiminut edellä mainittujen muusikkojen lisäksi muun muassa Diandra, Pepe Willberg, Irina, Jarkko Ahola, Arja Saijonmaa sekä Kalle Torniainen.
Jokaisessa jaksossa ohjelmassa nähdään tunnettuja suomalaisia vieraita, jotka valitsevat esitettäväksi yhden ”elämänsä biisin”. Kappaleet esitetään yksi kerrallaan ja vieraat yrittävät arvata, mikä biisi kuuluu millekin osallistujalle.
Jokaisesta oikein arvatusta biisi-vieras parista saa pisteen, ja lopussa tarkistetaan, kuka vieraista osasi arvata kappaleita parhaiten.
Ohjelmassa on vieraillut seitsemän tuotantokauden aikana useita erilaisia vieraita aina urheilijoista poliitikkoihin ja kulttuurivaikuttajiin.
Heitä ovat muun muassa kirjailija Satu Rämö, tanssinopettaja ja tuomari Helena Ahti-Hallberg, poliitikko Paavo Väyrynen ja jalkapalloilija Paulus Arajuuri.
LUE MYÖS: